„Mitsubishi Outlander PHEV“ apžvalga ir pirmasis važiavimas

https://autoplovykla.lt/antikorozinis-padengimas/

Mitsubishi prekinis ženklas, ilgą laiką buvęs užmarštyje po metų mažėjančių investicijų į naujus produktus ir ilgų garantijų siūlymų, rado atgimimo platformą SUV segmente. Nors mažesni ir pigesni modeliai, tokie kaip „Outlander Sport” ir naujasis „Eclipse Cross”, tikrai suteikia galimybę didinti pardavimus, naujasis 2018 metų Mitsubishi Outlander PHEV yra pagrindinė žvaigždė salone. Tačiau atrodo, kad gamintojas dar vis bando pasivyti rinkos lyderius. Nors yra modernių aspektų, kuriais gali pasigirti šis vidutinio dydžio SUV, bendras paketas dar ne visai atitinka lūkesčius.

Antikorozinis automobilio padengimas yra esminis apsaugos elementas, kuris padeda išlaikyti automobilio ilgaamžiškumą. Jis apsaugo nuo rūdžių ir prailgina automobilio eksploatavimo laiką. Jei norite daugiau sužinoti apie šią svarbią procedūrą, apsilankykite čia.

2018 metų Mitsubishi Outlander PHEV turi unikalią asmenybę, kurią sudaro noras suteikti šeimoms galimybę mėgautis naudingais, baterija varomais SUV be per didelių išlaidų. Tačiau variantas su didesniu, prabangiu paketų rinkiniu (GT) siūlo mišrią įrangą, kuriai trūksta ryškaus atsiskyrimo nuo ekonominių šaknų. Tai atsispindi ir puikiose odinėse sėdynėse, ir ekonimiškoje įrangos pasirinkimo strategijoje. RTV sistemos ar navigacijos nebuvimas, atsižvelgiant į pradinę kainą, stebina, bet „Android Auto” ir „Apple CarPlay” bando užpildyti šią nišą. Erdvi ir praktiška Outlander interjero konstrukcija šiek tiek primena ankstesnius SUV dizaino laikus.

Kalbant apie hibridinę sistemą, ji veikiau neperspjauna savo sudedamųjų dalių sumos. 197 arklio galios visos sistemos galia nėra pakankama, kad efektyviai judintų šį sunkų automobilį. Mieste rezultatai yra priimtini, tačiau atliekant tokius veiksmus kaip lenkimas, kylimas į kalną ar greitėjimas įvesti į kelią, gali trūkti pagreičio jausmo. Baterija leidžia nuvažiuoti tik 35 km vien elektra, o visiškas įkrovimas trunka iki 4 valandų naudojant DC greitą įkroviklį. „Mitsubishi” integravo reguliuojamą regeneracinio stabdymo sistemą.

https://auto-rent.lt
https://autovitrina.lt

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *