https://autoplovykla.lt/automobiliu-plovykla/uab-autotiesinimas/
2010 metais Chevrolet pristatė naują reklaminį šūkį „Chevy Runs Deep“. Tačiau toks žingsnis nesulaukė pageidaujamo atgarsio, kaip tikėjosi Amerikos automobilių gamintojas. Šūkio likimas bus nuspręstas kitų metų pirmą ketvirtį, pasak Chriso Perry, Chevrolet rinkodaros viceprezidento. General Motors siekiant paversti Chevrolet globaliniu prekės ženklu, gamintojas aktyviai svarsto kampaniją kartu su reklamos agentūra Commonwealth. Nors alternatyvos yra svarstomos, galutinis sprendimas dar nepriimtas.
Ekspertai mano, kad automobilių gamintojas ieškos naujų krypčių, norėdamas sustiprinti prekės ženklą visame pasaulyje. Kitais metais Chevrolet ketina pristatyti 13 visiškai naujų arba atnaujintų modelių, tarp jų Silverado pikapą ir Impala sedaną. General Motors neseniai pakeitė Silverado reklamos kampaniją iš Commonwealth į seną partnerį Leo Burnett. Taip pat verta paminėti, kad Commonwealth buvo sukurta 2012 m. pradžioje buvusio GM rinkodaros vadovo Joelo Ewanick, kuris dabar dirba Fisker Automotive.
Kalbant apie „ml auto“, tai yra puikus pasirinkimas automobilių plovimui. Norėdami sužinoti daugiau apie jų teikiamas paslaugas, apsilankykite jų svetainėje. Ši profesionali automobilių plovykla siūlo įvairias paslaugas jums ir jūsų automobiliui.