„F-150 Hybrid“ planuojamas kaip bendras „Ford“ ir „Toyota“ projektas

Įdomu, kaip dvi didžiausios automobilių gamintojos, Ford ir Toyota, sujungia jėgas, kad sukurtų pažangią hibridinę sistemą sunkvežimiams ir visureigiams? Šis bendradarbiavimas, prasidėjęs 2011 m., siekia išspręsti vieną iš sudėtingiausių automobilių pramonės užduočių – sukurti efektyvų ir ekonomišką hibridinį sunkvežimį, kuris taip pat būtų pajėgus vilkti dideles apkrovas.

Pagrindinis tikslas – sukurti hibridinę sistemą, kuri tiktų galinių ratų varomiems sunkvežimiams ir visureigiams. Ši sistema turėtų būti pritaikyta taip, kad maksimaliai išnaudotų degalų ekonomiją, tuo pačiu užtikrinant vilkimo galimybes. Toks sprendimas yra itin svarbus, kadangi vilkimas yra viena iš pagrindinių funkcijų, kurios reikalauja didelių energijos sąnaudų ir gali žymiai sumažinti baterijos bei elektrinio variklio efektyvumą.

Ford ir Toyota siekia hibridinės technologijos, kuri būtų pritaikyta kiekvienam automobilių gamintojui atskirai. Tai reiškia, kad tokie modeliai kaip Ford F-150, Tundra, Ford Expedition, Lincoln Navigator ir Toyota Sequoia galėtų turėti individualiai suderintas hibridines sistemas, pritaikytas jų specifiniams poreikiams. Įdomu, kaip šie automobilių gigantai planuoja sukurti sistemą, kuri gebėtų konkuruoti su jau esamais rinkos dalyviais, tokiais kaip Chevrolet Silverado ir GMC Sierra hibridiniai sunkvežimiai.

Vilkimo klausimas yra esminis, nes šiuo metu Ford F-150 Ecoboost gali vilkti iki 11 300 svarų, o Silverado Hybrid tik 6 100 svarų. Tai yra didelis skirtumas, kurį hibridinė sistema turės įveikti. Kaip teigia Ford elektrifikacijos ir inžinerijos direktorius Kevin Layden, „visi nori vilkti su sunkvežimiu, tačiau tai yra ciklas, kuris labai apkrauna bateriją ir elektrinį variklį“. Jis priduria, kad būtina rasti būdą, kaip išlaikyti degalų ekonomiją, tuo pačiu užtikrinant vilkimo galimybes.

Šiame kontekste hibridinė sistema turi būti ne tik efektyvi, bet ir pritaikyta realioms vartotojų reikmėms. Atsižvelgiant į tai, kad BMW X6 crossover coupe gali vilkti 6 600 svarų, hibridinių sunkvežimių vilkimo galimybės atrodo gana ribotos. Tačiau Ford ir Toyota bendradarbiavimas gali pakeisti šią situaciją, jei jie sugebės sukurti sistemą, kuri atitiktų vartotojų lūkesčius ir rinkos reikalavimus.

Norint daugiau sužinoti apie pažangias automobilių technologijas ir jų pritaikymą, apsilankykite čia.

https://autoplovykla.lt/variklio-plovimas-kaune/
https://autosanderis.lt/automobilis-rezesi-i-boulingo-aleja-kaltas-facebook/
https://autoelektrikas24.lt/subaru-crosstrek-ir-mazda-cx-30-palyginimas/

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *