„Genesis GV60“ ir „Volvo C40“ palyginimas: prabangaus elektromobilio akistata

Elektrinių transporto priemonių rinka: naujų nišų tyrinėjimas

Elektrinių transporto priemonių (EV) rinka auga tokiu tempu, kad automobilių gamintojai dabar gali pradėti tyrinėti nišas. Naujausi pavyzdžiai? Genesis GV60 ir Volvo C40. Abu šie visiškai elektriniai modeliai formaliai yra SUV, bet iš tikrųjų ne visai. GV60, savo drąsiais dizaino sprendimais ir žema forma, labiau primena aukštą hečbeką. Tas pats galioja ir Volvo C40; tai matyti jau iš pavadinimo, kur C prefiksas tradiciškai reiškia kupė ir hečbekus.

Genesis ir Volvo žino, kad rinka trokšta SUV. Taigi, skirtingai nuo mūsų paskutinio aukščiausios klasės EV palyginimo, kai du sedanai kovojo tarpusavyje, šį kartą du aukštos klasės krosoveriai varžosi vienas su kitu. Net jei jie ir praleidžia mažai laiko už asfalto ribų.

Genesis GV60 interjeras: Genesis nesumažino savo drąsos debiutuojant su dedikuota elektrine transporto priemone. GV60 salone yra daug malonių detalių, nuo svirtinio šoninių veidrodžių valdymo iki besisukančio rutulio pavarų perjungimo. Taip pat vertiname, kad Genesis minimalizavo juodą pianino apdailą, vietoje jos naudodamas unikalią tekstūruotą metalinę apdailą. Iš tiesų, galima sakyti, kad lytėjimas yra svarbiausias jausmas GV60 viduje. Nuo apdailos iki dygsniuotų odinių sėdynių ir mikrosuede galvūgalio, GV60 kviečia keleivius ištiesti ranką ir pajusti kažką ypatingo.

Tačiau GV60 madingas statusas atima dalį naudingumo, kurį siūlo C40. Pavyzdžiui, nėra tiek daug naudingų saugojimo skyrių, o esantys nėra tokie talpūs. Vis dėlto, tai vieninteliai GV60 interjero trūkumai. Visa kita yra malonu, o surinkimo ir apdailos kokybė yra viena geriausių pramonėje. Priekyje GV60 siūlo gerai suprojektuotas sėdynes, kurios galbūt neatitinka C40 sėdynių komforto, bet yra labai arti. Taip pat yra patogūs valdikliai keleivio sėdynėje, leidžiantys vairuotojui lengvai perkelti sėdynę į priekį.

Volvo C40 interjeras: Palyginus, C40 interjeras yra santūrus, o labiausiai stebinantis bruožas yra mėlyna spalva, dominuojanti apatinėje salono dalyje. Tačiau tai Volvo, apie kurį kalbame. Tas vėsus, šiek tiek atsiribojęs skandinaviškas stilius yra dalis žavesio. Prietaisų skydelio dizainas yra grynas XC40, paprastas dizainas su keturiais plonais, vertikaliais oro ventiliatoriais, kurie suskaido erdvę. Plona medinė juostelė su topografiniu raštu yra malonus akcentas.

Patinka didelės durų kišenės ir įmontuotas šiukšliadėžės skyrius centrinėje konsolėje. Mažiau įspūdingas yra storas siūlas aplink plastikinę iškilumą, kuriame yra klimato ir garso valdymo elementai. Tai atrodo pigiai ir primena tamsų 90-ųjų kabinos dizaino laikotarpį. Nepaisant to, surinkimo ir apdailos kokybė yra aukščiausio lygio.

Apibendrinant: Genesis yra erdvesnis, nėra abejonių. Ir nors kai kuriems gali nepatikti jo ne minimalistinis pojūtis, tiek Schlee, tiek aš labiau mėgstame jo salono dizainą. Daugiau apie elektrinių transporto priemonių plovyklas galite sužinoti čia.

https://autoplovykla.lt/ru/antikorrozionnoe-pokrytie-kaunas/
https://snautomatika.lt/mini-john-cooper-works-bus-231-ag/
https://alkestaauto.lt/honda-fit-hybrid-dabar-yra-pigiausias-benzininis-elektrinis-automobilis-japonijoje/

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *