https://autoplovykla.lt/variklio-plovimas/
Automobilių aptarnavimo patarimai Lietuvoje
Galbūt svarstote, kur geriausia atlikti automobilių aptarnavimą? Kadangi automobiliai sensta, o garantijos baigiasi, savininkai vis dažniau ieško neoficialių aptarnavimo centrų, kurie galėtų pasirūpinti jų transporto priemonėmis. J.D. Power atliko tyrimą tarp daugiau nei 12 000 vairuotojų, siekdami padėti automobilių savininkams pasirinkti geriausią vietą automobiliams rūpintis.
Tyrimas apėmė dvi kategorijas: bendrą priežiūrą ir padangų keitimą. Abi kategorijos buvo vertinamos pagal šešis kriterijus. Bendros klientų pasitenkinimo kategorijos buvo tokios: kainų sąžiningumas (19 proc. viso vertinimo), paslaugos kokybė (18 proc.), paslaugos konsultantas (18 proc.), aptarnavimo vieta (16 proc.), paslaugos inicijavimas (15 proc.) ir transporto priemonės atsiėmimas (14 proc.).
Padangų keitimo vertinimai buvo truputį kitokie: paslaugos inicijavimas (20 proc.), kainų sąžiningumas (18 proc.), paslaugos kokybė (18 proc.), paslaugos konsultantas (16 proc.), transporto priemonės atsiėmimas (15 proc.) ir aptarnavimo vieta (13 proc.).
Dvi įmonės išsiskyrė bendros priežiūros kategorijoje: Christian Brothers Automotive ir Les Schwab Tire Centers. Abi įmonės surinko po 823 taškus iš galimų 1000, gerokai aplenkdamos Grease Monkey, kuris surinko 782 taškus.
Padangų keitimo kategorijoje Les Schwab užėmė pirmą vietą. Taip pat aukštai įvertintos buvo Discount Tire, Costco Wholesale ir Goodyear Tire & Auto Service—vienintelė bendrovė, patekusi į geriausiųjų penketuką abiejose kategorijose—bei Sam’s Club.
Autoplovykla Vilniuje
Jei ieškote, kur atlikti automobilių variklio plovimą, rekomenduojame autoplovykla Vilniuje. Čia siūlomos aukščiausios kokybės paslaugos, kurios užtikrins, kad jūsų automobilis išliktų puikios būklės ilgiau.
Tyrimas taip pat atskleidžia svarbių įžvalgų. Nepaisant to, kad pagrindinė pasitenkinimo garantuotoja buvo klaidų nebuvimas pirmojo aptarnavimo metu, net 93 proc. respondentų teigė, kad šis kriterijus buvo įvykdytas. Net ir tokios iš pažiūros nedidelės detalės, kaip transporto priemonės apžiūra, galėjo pakelti aptarnavimo reitingą.
Automobilių amžius taip pat turi įtakos reguliariems apsilankymams pas oficialius atstovus. Tyrimas nustatė, kad automobiliams senstant, jų savininkai vis rečiau kreipiasi į oficialiųjų atstovybių centrus. Tai sukuria galimybes trečiųjų šalių dirbtuvėms, kurios gali pasiūlyti alternatyvas ir pritraukti senesnių automobilių savininkus.
Žodžio galia išlieka svarbi. Klientai, kurie dirbtuvėms suteikė aukščiausius balus, turėjo 7/10 tikimybę rekomenduoti tas pačias dirbtuves kitiems. Tai ypač svarbu Gen Z kartos atstovams, kurie didžiąja dalimi renkasi paslaugas pagal kitų žmonių rekomendacijas.
Labiau patyrę vairuotojai, vyresni nei 35 metų, dažniausiai renkasi dirbtuves pagal ankstesnę patirtį. Tai rodo, kad klientų patirties gerinimas yra labai svarbus norint išlaikyti lojalius klientus.
Kaip sako Jon Cohen, SurveyMonkey vyriausiasis tyrimų pareigūnas, kuris bendradarbiavo su J.D. Power: “Klientų patirtis yra svarbiausias veiksnys, nulemiantis pasitenkinimą aptarnavimu po garantinio laikotarpio. Duomenys rodo, kad teikėjai, kurie pasižymi puikiu klientų aptarnavimu, turi aiškų pranašumą rinkoje.”
https://auto-rent.lt
https://autounija.lt/a-r-t-derina-mercedes-viano-ir-pavercia-ji-nuostabiu-furgonu/